BRUILOFT STYLING


Je kent het wel. Je hebt het hele plaatje in je hoofd. Je hebt alles geregeld, gemaakt, ge-diy't  en dan moet je ceremoniemeester alles op de grote dag neerzetten. Echter is deze persoon niet zo creatief en ben je bang dat het niet uitpakt zoals je gehoopt had. Óf jullie locatie is niet zo mee-werkend als dat je dacht en je zoekt iemand die alle items voor jullie neerzet! Óf je trouwt bij iemand in de tuin en de styling die je zelf geregeld hebt moet ook neergezet worden?! En op de grote dag wil je natuurlijk niet zelf de klapstoeltjes uitvouwen.....

Heb jij niet zo'n creatieve cm? Of wil jij je familie deze klusjes niet uit handen geven? 

Dan zijn wij misschien wel een match voor jou! 

Ons team helpt jullie graag met het stylen van jullie bruiloft met jullie éigen, gehuurde óf onze verhuur items. 

 

Met mijn 10 jaar werk-ervaring in de evenementen branche weet ik als geen ander hoe het klaar zetten van een bruiloft werkt achter de schermen.

Tijdens mijn werk als eventmanager heb ik ruim 600 bruiloften mogen begeleiden en zag dat veel ceremoniemeesters kopje onder gingen met de styling.  

Hier wil ik jullie graag bij helpen.  

Dus ben jij benieuwd wat ik, en ons team voor jullie kan betekenen in het uit handen nemen van de styling? 

Neem dan hier contact met ons op

 

 

 


VERHUUR COLLECTIE - 

Check hier onze vernieuwde verhuur en styling website! 

Check de beschikbaarheid van alle items en leg het direct vast!

www.partycreatives.nl


 

Wat kost nu het inhuren van een stylist op je bruiloft?

Dit is een lastige vraag om te beantwoorden, want elke bruiloft is uniek. En deze vraag krijg ik vaak in mijn email box gesteld. dus laat ik voordat je een aanvraag doet het volgende erover zeggen :-)

Wat ik kan meegeven is, dat gemiddeld genomen, er ongeveer voor een uitgebreide bruiloft ( dus ontvangst, ceremonie styling / tafelstyling, en misschien nog een aantal hergebruik items voor tijdens de feestavond) een huurbedrag wordt bereikt van rond de € 1000,- / € 1200 euro. 

Hierboven op komen nog mijn uren en in de meeste gevallen die van mijn assistent.

Wij zijn gemiddeld 10 tot 12 uur bezig op 1 dag, maar ik reken ook voorbereidingstijd, laden lossen en afbouw tijd. Alle spullen komen niet vanzelf weer netjes en schoon terug in mijn pand ;-)

Mijn uurloon is € 50,-  Dus gemiddeld zit je ook rond de 1000 tot 1200 euro voor uurlonen en transportkosten.

Door de verscheidenheid aan wensen en aan locaties, items die je misschien zelf al hebt, of die de locatie heeft kan dit bedrag hoger of lager uitvallen. 

Maar voordat je een stylist in de arm neemt en deze voor jullie aan de slag gaat met zijn of haar tijd, weet dat dit een tijdrovend klusje is, maar het elke euro waard is, aangezien jullie gasten helemaal kunnen genieten van jullie dag. 

Alles wordt uit handen genomen. En vaak doen we ook nog wel een dingetje extra ;-)

Dus is een styliste het geld waard? Voor de 1 wel en voor de ander niet. Het is maar net hoeveel geld je ervoor over hebt én hoe belangrijk jullie het vinden dat de locatie er uit ziet om door een ringetje te halen!

1. jullie gasten ( en ceremoniemeester) genieten vól van de dag, en hoeven zich niet druk te maken over of alles wel goed klaar staat

2. jullie eigen moodboard brengen wij tot leven

3. niemand hoeft iets af te bouwen. feestje klaar? Jullie gasten hoeven niet te sjouwen. dit doen wij ( met onze eigen spullen dan, de CM zal jullie cadeautjes mee moeten nemen natuurlijk)

4. opruimen? alle gehuurde items maken wij weer schoon en bergen wij weer netjes op in ons pand. 

5. een styling is altijd extra, maar zorgt wel voor een WOW effect! Je bent uniek op jullie locatie. want jullie styling is van jullie en niet die van iemand anders. Een locatie doet het vaak op 1 bepaalde manier, maar door styling toe te passen kun je zelfs de lelijkste schuur omtoveren tot een gave trouw locatie!

Ben je tot hier gekomen met lezen? En lijkt het je wat om een facetime gesprek in te plannen met mij als jullie bruiloft stylist?

Neem dan contact op via de contact pagina of stuur een mailtje!

Ik stuur jullie dan een vragenlijst én onze styling brochure terug.

 

Tot snel!

 

XX Dyonne

 

BENIEUWD NAAR ONZE NIEUWE WEBSITE

© 2012 - 2024 Weddingmusthave.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel